Wednesday, June 3, 2015

Kiss Me Heroine Make Smooth Eye Liner








Bu eyeliner da Japonya'dan hiç denemeden şansa aldığım ürünlerden. Fırçası kesinlikle çok güzel. Ürün sıvı yapıda ve sürümü çok kolay. Kalıcılığı şahane. Üzerinden saatler geçse de asla rengi solmuyor, çatlamıyor ve akma yapmıyor. Ben genellikle bunu göz kapağım üstünde, göz çizgimin sonuna kadar kullanıyorum. Zamanım varsa kuyruğu da bununla ekliyorum fakat kuyruk yapmak için pek de elverişli değil. Çoğu zaman Shu Uemura keçeli uçlu kalem ile kuyruğumu yapıp, eyeliner sürme işlemini tamamlıyorum. Kolay erişebileceğim bir ürün olsaydı, mutlaka devamını da alırdım. Şimdi en az bunun kadar kaliteli olan yeni ürün arayışındayım.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

I also bought this eyeliner from Japan without trying. I like the performance of the product. I haven't faced a problem such as cakey looking or fading. I am using this for making a straight line to my lash line and for a wing, I am using kohl liner. If I reach this product easily, I would definetely buy again.



Paketi alırken aşağıdaki gibiydi. Bu yüzden almadan önce deneme fırsatınız olmuyor. Her ürünün de raflarda testerı bulunmuyor. (Aşağıdaki görsel internetten alınmıştır.)

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

The product was like the picture below. So, you have to buy without trying it. Also, you can not find a tester on most of the shelves.






No comments:

Post a Comment